حقیقت واقعی

این بلاگ جهت انتشار رمان های سریالی راه اندازی شده که البته حیات ش وابسته به شماست

حقیقت واقعی

این بلاگ جهت انتشار رمان های سریالی راه اندازی شده که البته حیات ش وابسته به شماست

حقیقت واقعی

من آرمان میری نویسنده این ها هستم و این اولین کارم هست که منتشرش می کنم می دونم اشکال زیاد داره لطفا برای بهتر شدن بعدی ها نظراتتون رو بدید!!!
ممنون از این که وقتتون رو گذاشتید.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پست ثابت

ایده این داستان این بود که بعد از مدتها ادامه پیدا کنه.

تقریبا 5-6 سال گذشت از اخرین نوشتم "حقیقت واقعی"

من داستان نمی نویسم!

اصولا داستان نویس نیستم، من یک داستان رو زندگی میکنم، پس ایراد قلمی نگیرید ازم چون به نظرم بسیاری از اصول منسوخ شده است یا بعدا منسوخ میشه.

ادبیات باید خودش رو منطبق با بیان مردم و محاوره تطبیق بده و تحول پیدا کنه.

درکل حس خوبی داره برگشتن...

  • ۹۵/۰۵/۲۹
  • آرمان میری

حقیقت

حقیقت واقعی

نظرات (۲)

^_^
منتظریم
پاسخ:
ببخشید فرصت نکردم
از امشب ادامه رو میذارم
عالیه که برگشتید :)
پاسخ:
خیلی محبت دارید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی